ظریف: اوباما به طرف من آمد و دست داد/ برنامه‌ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 222
نویسنده : س م م
ظریف: اوباما به طرف من آمد و دست داد/ برنامه‌ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی بودنوذر شفیعی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با شاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه آقای مقیمی نماینده بهشهر علت دست دادن ظریف با رییس جمهور آمریکا را از او سوال کرد و گفت که وزیر خارجه نماینده ملت ایران بوده و عملا به نام ملت ایران دست داده است.
 
وی افزود: محمدجواد ظریف در پاسخ به این سوال گفت که معمولا روسای جمهور پس از سخنرانی خود در سازمان ملل جلسه را ترک می‌کنند و اوباما هم پس از سخنرانی جلسه را ترک کرد اما به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من بلکه برای دست دادن با رییس جمهور روحانی برنامه‌ریزی کرده بود. پس دست دادن من با رییس جمهور آمریکا اتفاقی بود اما آن‌ها برای روبرو شدن با رییس جمهور ایران برنامه داشتند که البته میسر نشد.
 
شفیعی ادامه داد: آقای ظریف در این جلسه گفت آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد و این مجموعا یک دقیقه طول کشید. همچنین اوباما گفت که در خصوص برجام زحمت زیادی کشیده شده و باید در اجرای آن کوشا باشیم.
 
وی همچنین از طرح سوال قاضی زاده هاشمی از وزیر خارجه درباره علت خودداری کشتی نجاتی که قرار بود به کمک مردم یمن برود خبر داد و گفت که قاضی زاده هاشمی سوال کرده که چرا این کشتی از پهلوگرفتن در بندر الحدیده خودداری کرده و به سمت جیبوتی رفته، در این باره گفته می‌شود تماس تلفنی کری وزیر خارجه آمریکا با ظریف باعث این کار شده است.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای ظریف در پاسخ گفت که هیچ تماس تلفنی بین من و کری در این رابطه نبوده بلکه انحراف مسیر کشتی نجات از بندر الحدیده به سمت جیبوتی یک تصمیم کاملا داخلی و موضوع از قبل برنامه‌ریزی شده بود. همچنین تنها تماس تلفنی که در ارتباط با کشتی نجات با من گرفته شد تماس دبیر کل سازمان ملل متحد بود که من هم نپذیرفتم، ایشان از همان ابتدا تقاضا داشتند کشتی نجات اعزام نشود.
 
به گفته شفیعی، ظریف تاکید کرده که ارتباط ما و آمریکا فقط محدود به مسایل هسته‌ای است و درباره هیچ موضوع دیگری مذاکره نمی‌کنیم.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سوال ندیمی نماینده لاهیجان از وزیر خارجه را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت:‌آقای ندیمی سوال کرد که چرا در فرودگاه‌های عربستان از تیم‌های فوتبال ایران انگشت نگاری به عمل می‌آید که آقای ظریف پاسخ داد رفتار کشورها در روابط بین الملل مبتنی بر رفتار اصل رفتار متقابل است. اگر سعودی‌ها انگشت نگاری کردند ما هم از ورزشکاران آن‌ها انگشت نگاری کردیم.
 
به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در جلسه امروز این کمیسیون 6 سوال از وزیر خارجه به عمل آمده که قادری ، طبیب زاده، قاضی زاده هاشمی و ندیمی از پاسخ‌ وزیر قانع شدند و در مقابل مقیمی و قاضی‌پور قانع نشدند.
 
وی با اشاره به بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس از ابراز نگرانی این کمیسیون نسبت به رفتار ناشایست شیخ‌نشین امارات با معلمین ایرانی خبر داد و گفت که از دید کمیسیون این قبیل رفتارها متاثرها از تاثیرپذیری شیخ نشین‌های خلیج فارس از عربستان سعودی و خلاف حقوق و نزاکت بین المللی است.
 
شفیعی در پایان تاکید کمیسیون بر اجرای فرامین رهبری درخصوص جنگ نرم را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین صدا و سیما بر مفهوم جنگ نرم تاکید کردند و مردم و مسئولین را نسبت به آن آگاه کردند. لذا این موضوع مطرح شد که وظیفه کمیسیون امنیت ملی در این باره چیست و چگونه می توان به دغدغه‌های رهبری در خصوص جنگ نرم پاسخ داد.

 

 

ظریف: اوباما به طرف من آمد و دست داد/ برنامه‌ریزی اوباما برای ...

www.yjc.ir › سیاسیمجلس
Translate this page
9 hours ago - ظریف: اوباما به طرف من آمد و دست داد/ برنامه‌ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی بود. وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه کمیسیون امنیت ملی به سوال یک ...

برنامه‌ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی - دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/.../9455...
Translate this page
Donya‑e‑Eqtesad
2 hours ago - شفیعی ادامه داد: آقای ظریف در این جلسه گفت آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود؛ چراکه اوباما به طرف من آمد و دست داد و این مجموعا یک دقیقه طول کشید.

ظریف:اوباما برای دست‌دادن با روحانی برنامه ریزی کرده بود

www.parsine.com/.../ظریفاوباما-برای-دست‌دادن-با-روح...
Translate this page
40 mins ago - پس دست دادن من با رئیس جمهور آمریکا اتفاقی بود اما آن‌ها برای رو به رو شدن ... آنچه که من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد.

توضیح ظریف به مجلس درباره دست دادن با اوباما - فرارو

fararu.com/.../توضیح-ظریف-به-مجلس-درباره-دست-داد...
Translate this page
3 hours ago - ... برای دست دادن با من که برای دست دادن با رییس جمهور روحانی برنامه ریزی کرده بود. پس دست دادن من با رییس جمهور امریکا اتفاقی بود اما آنها برای رو به رو شدن ... کرد: آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد. ... به سمت جیبوتی یک تصمیم کاملا داخلی بود و موضع از قبل برنامه ریزی شده بود.

اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه ریزی کرده بود/دست دادن من ...

www.ghatreh.com/.../اوباما-برای-دست-دادن-روحانی-بر...
Translate this page
9 hours ago - شفیعی گفت: ظریف در این جلسه تصریح کرد بنابراین دست دادن من با اوباما رسم ادب اسلامی بود چرا که رییس جمهور آمریکا به طرف من آمد و دست داد.

جام جم آنلاین-اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه‌ریزی کرده بود

www.jamejamonline.ir/.../2129594026196693807
Translate this page
9 hours ago - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نقل از ظریف: ... نشد و من نیز به رسم ادب اسلامی دست دادم، چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد.

برنامه ریزی اوباما برای مواجه شدن با روحانی - شبکه خبر

www.irinn.ir/.../برنامه-ریزی-اوباما-برای-مواجه-شدن-با-...
Translate this page
8 hours ago - شفیعی گفت: ظریف در این جلسه تصریح کرد بنابراین دست دادن من با اوباما رسم ادب اسلامی بود چرا که رئیس جمهور آمریکا به طرف من آمد و دست داد.

ظریف: اوباما به طرف من آمد و دست داد - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/14525415 - Translate this page
9 hours ago - ظریف: اوباما به طرف من آمد و دست داد/ من رسم ادب اسلامی را به جا آوردم ... دست دادن من با اوباما اتفاقی بود / یک دقیقه هم طول نکشید; شفاف نیوز - سه شنبه ۱۹:۴۱ ... ظریف: برنامه ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی/دست دادنم رسم ادب.

برنامه ریزی اوباما برای دست‌دادن با روحانی/بر اساس ادب اسلامی ...

www.icana.ir/Fa/News/286378
Translate this page
9 hours ago - پس دست دادن من با رئیس جمهور آمریکا اتفاقی بود اما آن‌ها برای رو به رو شدن با ... ظریف در نشست امروز گفت که به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من بلکه ... آنچه که من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد.

ظریف افشاگری کرد ؛ اوباما برای دست دادن با روحانی ... - مثلث

www.mosalas.ir/.../ظریف_افشاگری_کرد_؛_اوباما_برا...
Translate this page

9 hours ago - ظریف افشاگری کرد ؛ اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه‌ریزی کرده بود. به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من بلکه برای دست دادن با رییس جمهور ... آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد و این مجموعا .

 

اوباما براي دست دادن با روحاني برنامه‌ريزي کرده بود

noavarannews.com/Template1/News.aspx?NID=9388
Translate this page
3 hours ago - به گزارش بلومبرگ، اگرچه دست دادن ميان دو نفر يک اتفاق متداول محسوب ... و گويي با ظريف از او پرسيد: «آيا مي دانستيد اوباما مي‌آيد و با شما دست مي‌دهد»؟ ... گفت آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامي بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد و ...

برنامه ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی - فیدوس

feydus.ir/ShowNews-645777.aspx
Translate this page
برنامه ریزی اوباما برای دست دادن با روحانی سایت خبری تحلیلی تابناك اخبار ایران و ... این کمیسیون گفت در این جلسه آقای مقیمی نماینده بهشهر علت دست دادن ظریف با ... جلسه گفت آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد و ...

روایت شفیعی از اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی انحراف ...

www.farsnews.com/139407210014...
Translate this page
Fars News Agency
9 hours ago - اما به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من بلکه برای دست دادن با روحانی برنامه‌ریزی کرده بود. ... اوباما به طرف من آمد و دست داد؛ آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود؛ مجموعاً یک دقیقه طول کشید و اوباما ... انحراف مسیر کشتی نجات از بندر الحدیده به سمت جیبوتی یک تصمیم کاملاً داخلی و موضوع از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

اوباما براي دست دادن با روحاني برنامه ريزي کرده بود - خراسان

www.khorasannews.com › خراسانسياسي 1
Translate this page
2 hours ago - اوباما براي دست دادن با روحاني برنامه ريزي کرده بود ... سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به حضور ديروز ظريف در ... شفيعي افزود: ظريف گفت که آنچه که من انجام دادم رسم ادب اسلامي بودچرا که اوباما به طرف من آمد ودست داد، مجموعا ...

دست دادن من با اوباما اتفاقی بود / یک دقیقه هم طول نکشید

www.mizanonline.ir/.../دست-دادن-من-با-اوباما-اتفاقی-...
Translate this page
6 hours ago - شفیعی گفت: ظریف افزود که به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من بلکه برای دست دادن با رئیس‌جمهور روحانی برنامه‌ریزی کرده بود. ... میسر نشد، بنابراین آنچه که من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود، چرا که اوباما به طرف من آمد و دست داد.

اوباما براي دست دادن با روحاني برنامه ريزي کرده بود/دست دادن من ...

www.aryanews.com/News.aspx?code...svc=30
Translate this page
8 hours ago - شفيعي گفت: ظريف در اين جلسه تصريح کرد بنابراين دست دادن من با اوباما رسم ادب اسلامي بود چرا که رئيس جمهور آمريکا به طرف من آمد و دست داد.

خدمت - آخرین پاسخ ظریف درباره دست دادن با اوباما/ چرا کشتی ...

www.khedmat.ir/vdcb90b5.rhbwzpiuur.html
Translate this page
4 hours ago - اما به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من بلکه برای دست دادن با روحانی برنامه‌ریزی کرده بود. ... اوباما به طرف من آمد و دست داد؛ آنچه من انجام دادم رسم ادب اسلامی بود؛ مجموعاً یک دقیقه ... به سمت جیبوتی یک تصمیم کاملاً داخلی و موضوع از قبل برنامه‌ریزی شده بود. ... همه جمعیتی که در ساری به استقبال روحانی آمدند + تصویر.

ظريف براي توضيح درباره علت دست دادن با اوباما به مجلس رفت

www.farhangiannews.ir/telex-27452.html
Translate this page
3 hours ago - وي ادامه داد: در اين جلسه همچنين با اشاره به ديدار روز گذشته مديران صدا و سيما با ... دست دادن به من، بلكه براي دست دادن با آقاي روحاني برنامه‌ريزي كرده بود كه به ... نشد و من نيز به رسم ادب اسلامي دست دادم، چرا كه اوباما به طرف من آمد و دست داد.

ظریف درباره دست دادنش با اوباما به کمیسیون امنیت ملی ... - فردا

www.radiofarda.com/.../27304581.html
Translate this page
Radio Farda
3 hours ago - ظریف درباره دست دادنش با اوباما به کمیسیون امنیت ملی توضیح داد ... و به طرف او آمد که او هم از روی رسم ادب اسلامی به طور اتفاقی دست داد و در این برخورد ... وزیر خارجه ایران افزود: «اما به نظر می‌رسد اوباما نه برای دست دادن با من که برای دست ... خطاب به محمدجواد ظریف گفته بود اگر دست دادنش با اوباما اتفاقی بود، «چرا راهش ...

کبنانیوز | بازتاب دست دادن ظریف به اوباما / ردپای هفت بانک ...

kebnanews.ir/.../بازتاب-دست-دادن-ظریف-به-اوباما-ردپ...
Translate this page

Sep 30, 2015 - *بیانیه نمایندگان مجلس در اعتراض به دست دادن ظریف با اوباما ... سال قبل دولت گفت به طور اتفاقی آقای روحانی با اوباما تلفنی صحبت کرد، سال قبل ..... است، بیان کرد: اولین اشتباه عربستان مربوط به تدبیر و برنامه‌ریزی است و اگر .... نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از طرف دیگر مقامات عربستانی ..

 

آلپ گروه - دست ظريف با اوباما ديپلماسي ذلت است | جستجو |

alpgroup.ir/.../دست+ظريف+با+اوباما+ديپلماسي+ذلت+ا...
Translate this page
رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به دست دادن آقای ظریف با اوباما گفت: این اقدام غیرقابل توجیه و مستحق برخورد جدی است و مجلس در این زمینه کوتاه نخواهد آمد ...

آیا اوباما برای دست دادن با ظریف برنامه ریزی کرده بود ...

www.zamoone.com/news/152557
Translate this page
ظریف پاسخ داد: «نه، این برای رئیس یک نظام معمول نیست که برای دست دادن با یک وزیر ... اوباما دو ساعت قبل از آن در مجمع عمومی سخنرانی کرده بود و من انتظار نداشتم ... خبرنگار در ادامه محور سوالات را که اوباما-ظریف بود به اوباما-روحانی تغییر داد و .... دکتر روحانی از در دیگری بیرون رفتند و اقای ظریف از این طرف اصل هدفش روبرو شدن با ...

قطعه 26 | اینجا قطعه ای از بهشت است؛ نه با قلم که با خون باید ...

ghadiany.com/
Translate this page
غرب، به روشنفکر غرب‌زده، نیز به روحانی غرب‌زده، جور دیگری احترام و ذکاوت خود را نشان می‌دهد! ... جلال بارها با اصرار ورزیدن از من خواسته بود که همراهش به کلبه‌ای که در جنگل .... حتی با حرمله هم می‌توان دست داد! ... و دست دادن با اوباما، قیمت خودرو را پایین نمی‌آورد! ..... مجلس باید چارچوبی طراحی و برجام را به گونه‌ای اصلاح کند که تا طرف غربی ...

روزنامه ایران

iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/88878
Translate this page
Iran
Sep 30, 2015 - «اوباما» دست داد؛ اما نه با حسن روحانی بلکه با ظریف. ... سالن مجمع عمومی بود که به طور کاملاً اتفاقی با «باراک اوباما» رئیس جمهوری و ... ایران با رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا رو در رو می‌شوند و دو طرف با یکدیگر سلام و نیز احوالپرسی می‌کنند. ... با یکدیگر گفت‌وگو کردند و نیز دیدار و مذاکره و دست دادن وزیران خارجه دو ...

سه سرمقاله در نقد اقدام "محمدجواد ظریف" در دست دادن با اوباما

www.rahefarda.com › اخبار سیاسی
Translate this page
Sep 30, 2015 - سه سرمقاله در نقد اقدام اتفاقی"محمدجواد ظریف" در دست دادن با اوباما ... من و اوباما همين الان يهويي! ... اين خبري بود كه روز گذشته شايد به عنوان پرمخاطب‌ترين و ... از آن چنين ياد كردند «برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود. ... روحاني و اوباما (كه مشخص نشد بالاخره طرف ايراني تماس گرفته يا اوباما به خواست ...

قانون جنگل و بادکنک‌های رنگی!(یادداشت روز) - kayhan.ir

kayhan.ir/fa/mobile/news/56948/543
Translate this page
Oct 2, 2015 - باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود جمله قابل تاملی را بیان کرد. ... و روز قدس تنها می‌توان بادکنک‌های رنگی به دست گرفت و به خیابان آمد. ... اگر چیزی تصادفی روی داد، می‌توانید شرط ببندید که برای آن تصادف برنامه‌ریزی شده است! ... به روحانی نامه نوشته و گفته بود دست اوباما را به گرمی فشار بده، به ظریف ...

توضیحات ظریف درباره ماجرای دست دادن با اوباما

vous.ir/.../توضیحات-ظریف-درباره-ماجرای-دست-دادن-با...
Translate this page
7 days ago - اینکه رئیس یک نظام برای دست دادن با یک وزیر خارجی برنامه‌ریزی ... اوباما دو ساعت قبل از آن در مجمع عمومی سخنرانی کرده بود و من انتظار ... سوالات را که اوباما-ظریف بود به اوباما-روحانی تغییر داد و پرسید: «چرا .... در مذاکرات هسته ای طرف ایرانی حواسش جمع بود/ مذاکره با آمریکا ممنوع است ... احمدی‌نژاد آمد و «سلفی» گرفت.

دست اتفاقی ظریف به اوباما به هیچ وجه قابل بخشش نیست ...

www.khabarog.ir/.../دست+اتفاقی+ظریف+به+اوباما+ب...
Translate this page
Sep 29, 2015 - نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دست دادن آقای ظريف با اوباما گفت: این ... و پس از بیش از سه دهه یک مقام ارشد ایرانی با رئیس جمهور آمریکا دست داد. ... امور خارجه ادعا کرده است کاملا "اتفاقي" بوده و هيچ برنامه ریزی در ک .... من این است که سال آینده این ملاقات مبدل به دیدار آقای دکتر روحانی و رئیس جمهور آمریکا خواهد شد.

محمد هاشمی رفسنجانی:دست دادن ظریف و اوباما یک مساله طبیعی و ...

www.neshanonline.ir/.../محمد-هاشمی-رفسنجانی:دست-داد...
Translate this page
3 days ago - آقای روحانی شخصیت مستقلی دارند و دولتی که تشکیل داده‌اند نیز ... این را می‌توان از شیوه سخن گفتن و موضع‌گیری محمد هاشمی‌رفسنجانی به خوبی تشخیص داد. ... به نظر من آقای عطریانفر در مصاحبه اخیر خود تلاش کردند مساله ... از نظر بنده دست دادن آقای ظریف با آقای اوباما یک مساله طبیعی و .... کواچ بالاخره کوتاه آمد.

علت اعتراض به دست دادن ظريف و اوباما/ يك نماينده: به غیرت‌مان ...

noandish.com/fa/mobile/33119
Translate this page

Oct 3, 2015 - دیداری که دو طرف بر اتفاقی بودن آن تاکید کردند. ... فقط 60 ثانیه احوال پرسی با اوباما کافی بود تا ظریف برای چندمین بار سیبل دلواپسان در مجلس شود. ... بله، من درباره دست دادن وزیر امور خارجه با رئیس‌جمهور آمریکا تذکر داده‌ام. ... این‌طور که در خبر‌ها آمده بعد از سخنرانی آقای روحانی، ظریف و همراهانش به سمت ورودی حدود یک ..


منبع : نسیم روز]]>




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: